poniedziałek, 7 listopada 2011

Co nowego na półce?



Muszę się Wam przyznać, że dopadła mnie jesienna chandra. Brak mi energii, wszystko mnie drażni. Do tego jeszcze blokada w pisaniu i brak motywacji do czytania. O nauce na studia nie wspominając. Nie podoba mi się to, więc zamierzam z tym walczyć. Myślę, że moje nowe nabytki mi w tym pomogą, bo oko aż mi się samo cieszy, gdy patrzę na ten stosik! 

Od góry:
  • F. Scott Fitzgerald Wielki Gatsby - czytałam jakiś czas temu, ale gdy zobaczyłam egzemplarz za 5 zł w taniej książce, to nawet się nie zastanawiałam długo i kupiłam. Chętnie przeczytam raz jeszcze i podzielę się z Wami odczuciami.
  • Robyn Carr Pożegnanie z przeszłością - od Wydawnictwa Harlequin/Mira. Lekka powieść obyczajowa, w sam raz na ponury nastrój.
  • Marcel Pagnol Chwała mojego ojca. Zamek mojej matki - od Wydawnictwa Esprit. Jestem w trakcie czytania i... Narazie nic więcej nie zdradzę!
  • Wiesław Myśliwski Traktat o łuskaniu fasoli - Nike 2007. Już dawno chciałam przeczytać tę książkę i tak się złożyło, że wygrałam ją ostatnio w konkursie, zorganizowanym przez nasz toruński miesięcznik kulturalny (darmowy!), "Ikar".
  • Anthony Horowitz Dom jedwabny - od Wydawnictwa Rebis. Bardzo jestem ciekawa tej (pięknie wydanej) książki o przygodach Sherlocka Holmesa. Zabieram się za nią zaraz po Pagnolu.

Czekam jeszcze na jedną książkę, o której napiszę pewnie jakoś w grudniu. Jest niedługa, więc może nawet pod koniec listopada. Pożyjemy, zobaczymy. 

Ach! Byłam wczoraj na koncercie Nosowskiej! Cudowne przeżycie. Stałam przy samych barierkach, zaraz naprzeciw Kaśki. I zakochałam się w niej po raz kolejny...

Przypominam o konkursie! Zostały dwa dni...

10 komentarzy:

  1. Mam całkiem podobny stos przed oczami - też jest "Pożegnanie z przeszłością", a "Zamek mojego ojca..." już do mnie jedzie i jest też Gatsby z biblioteki :) Życzę Tobie - a przy okazji i sobie - przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy stosik. "Dom jedwabny" dostała również od Rebisu i na razie jest bardzo obiecująco.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik, aż mi zapachniało nowymi książkami (uwielbiam ten zapach;))
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik, właśnie kończę powieść Dom Jedwabny i jestem pod wielkim wrażeniem.

    Współczuję jesiennej chandry, mnie póki co nie meczą kiepskie nastroje, bieganie z psami skutecznie niweluje mój jesienny smutek, a dodatkowa frajdą ma być aerobik, mój pierwszy wstęp już dzisiaj, coś czuję że śmiechu będzie kupa :D
    Życzę przepięknego złoto jesiennego nastroju i przyjemności z czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! Zazdroszczę szczególnie książki od Esprit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się nie załapałam już na "Pożegnanie z przeszłością" :( Ale poza tym to bardzo interesujący stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To czekam na recenzję Pagnola.
    A z innych książek szczególnie "Dom jedwabny" zapowiada się całkiem interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję taakieo stosiku :). Ja niestety jeszcze nie moę sobie pozwolić na taki stosik, jednak mam nadzieję, że w grudniu sobie poszaleję. - teraz też mam niezłą 'burzę' na studiach i tak naprawdę nie mam czasu na czytanie... :/ Mam nadzieję, że w okresie świąt znajdę czas na czytanie :). Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały stosik. Zazdroszczę bardzo książki "Chwała mojego ojca. Zamek mojej matki".
    A co do jesiennych nastrojów to mi ciągle chce się spać, rano po prostu nie mogę się zwlec z łózka, a że muszę wstawać o 5:30 to jest to bardzo trudne.
    Zapraszam do siebie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą chandrą to niestety i ja walczę... Nie mam czasu na swobodne czytanie, bo albo siedzę nad książkami na zajęcia, albo pogrążam się w tą wszechogarniającą chandrę...
    Mam nadzieję, że Twój piękny stosik wspomógł Cię w chwili niedoli i że na mnie mój stosik również wpłynie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń